000 | 01570nam a2200301 i 4500 | ||
---|---|---|---|
997 | 0 | 0 | _e2 |
008 | 250312s2024 sp ||||| |||| ||| ||glg d | ||
017 | _aVG 443-2024 | ||
020 | _a9788411105873 | ||
080 | _a82-N | ||
100 |
_aFernández Fernández, Raquel _eaut _9201564 |
||
245 |
_aI´M Obélix _c/ Raquel Fernández Fernández |
||
250 | _a1ª ed. | ||
260 |
_aVigo _b: Xerais _c, 2024 |
||
300 |
_a184 p. _c; 21 cm |
||
490 | _aFóra de Xogo | ||
500 | _aXVI Premio Jules Verne de Literatura Xuvenil | ||
520 | 3 | _aIsma, un mozo de 13 anos, afronta un novo curso do instituto cun cambio significativo na súa vida: unha diagnose de TDAH. O que en principio semella algo positivo para a familia, xa que chega acompañado de respostas -e mesmo de certo alivio-, converterase nun drama no ámbito escolar, onde o protagonista terá que enfrontarse ao descoñecemento e á falta de sensibilidade dun sector do profesorado e do alumnado. Con certos toques de humor e unha chea de referencias ao mundo adolescente actual, «I'm Obélix« achéganos á crúa realidade do día a día nun instituto calquera, onde ser diferente é un desafío e, demasiadas veces, constitúe unha traxedia para a vítima e a súa familia. | |
521 | _aTER | ||
650 |
_aTDAH _951612 |
||
650 |
_aDificultades de aprendizaxe _9261531 |
||
650 |
_aInclusión _9261532 |
||
650 |
_aNecesidades Educativas Especiais _985925 |
||
650 |
_aAcoso, Bullyng _9261533 |
||
650 |
_aApoio da familia _9261534 |
||
650 |
_aComprensión _9179942 |
||
650 |
_aEmpatía _931899 |