000 02233nam a2200337 i 4500
997 0 0 _e2
001 2009524
003 LEC024
005 20231011133852.0
007 ta
008 220121s2021 sp a|||e |||| 00| 0|spa d
017 _aB 10468-2021
020 _a9788449338472
035 _a991059731472106706
040 _aES-BaBC
_erda
_cES-BaBC
_dCBM019
_dLEC024
080 _a37
_22015
080 _a371.382
_22015
100 1 _aSánchez Montero, Manuel Luis
_d( 1977- )
_eaut
_961299
245 1 0 _aEn clase sí se juega
_b: una guía para utilizar y crear juegos en el aula
_c: Manu Sánchez Montero
250 _a2ª ed.
260 _aBarcelona
_b: Planeta
_c, 2021
300 _a480 p.
_b: il. b e n. cor
_c; 24 cm
490 1 _a( Paidós educación )
500 _aNa cuberta : inclúe un xogo descargable e material para a aula
520 3 _aUn manual moi completo para poñer en práctica un proxecto educativo baseado en xogos da man de Manu Sánchez, o «Mestre Manu», un dos mestres máis creativos e premiados do noso país. O neno é o obxecto do proceso educativo e o xogo é unha das principais actividades que realiza durante toda a súa etapa escolar. Como non poderiamos contemplar a súa utilización na aula? O xogo é un claro elemento do que debe valerse a pedagoxía para usalo en beneficio da formación do neno e, por tanto, o xogo debe ser aproveitado e desenvolvido na escola. Xogar é o que motiva ao neno para seguir adiante e vivir o presente. É o que máis feliz faille nos seus anos de escolarización, pois cando goza do xogo crea conexións mentais tan intensas que décadas posteriores seguimos acordándonos desta actividade. Xogar non só é divertido, senón que nos fai máis intelixentes, máis fortes, máis rápidos, máis extrovertidos e máis activos. Xogar axúdanos a explorar o mundo ao noso ao redor, resolver problemas, permítenos facernos entender, probar novas ideas, coñecer aos demais e a nós mesmos porque o xogo é a linguaxe universal da aprendizaxe.
650 7 _aEducación de niños -
_xDidáctica
_939691
650 4 _aEducación de nenos -
_vDidáctica
_939690
690 _apen
_948353
830 0 _aPaidós educación
_985492
852 _aLEC024